IBC, MT, DBF, IM – popularne konferencje biznesowe ostatnich lat w Polsce

biznesplan

25 stycznia 2017 • Biznes i Ekonomia • wejść: 9650

Potrzebujesz inspiracji dla swojego biznesu? Nie wiesz, gdzie znaleźć wskazówki, które pomogą ci prowadzić go skutecznie i ugruntować swoją pozycję na rynku? Są różne sposoby, by poszerzyć swoją wiedzę w tematyce prowadzenia biznesu, a jedną z lepszych jest udział w konferencjach. Takie imprezy pomagają otworzyć oczy i poszerzyć horyzonty, nic w tym zatem dziwnego, że organizuje się ich w Polsce coraz więcej. Oto niektóre z tych, które w ostatnich latach cieszyły się dużą popularnością.

1. International Business Congress 2011

Ta konferencja, która odbyła się w marcu 2011 roku we Wrocławiu, dotyczyła międzynarodowego biznesu i była największym tego typu wydarzeniem na Dolnym Śląsku. Oczywiście z racji tematyki największe zainteresowanie wzbudziła u przedsiębiorców zamierzających rozszerzyć swoją działalność na rynki zagraniczne i osiągnąć tam sukces.

Konferencja została podzielona na trzy sesje tematyczne. Dwie z nich skierowane były do małych i średnich przedsiębiorstw i omawiały zagadnienia wkraczania i funkcjonowania na zagranicznych rynkach, natomiast trzecia sesja, poświęcona różnorakim istotnym procesom zachodzącym na tych rynkach, dedykowana była tym, którzy prowadzą już na nich swój biznes. W skład sesji wchodziły różnorodne wykłady, panele dyskusyjne i warsztaty.

Ta konferencja biznesowa odbyła się w styczniu w Szczecinie i była pierwszą tego rodzaju imprezą w tym rejonie Polski. To dzięki niej zainteresowani mogli zapoznać się z najnowszymi trendami marketingowymi, które mogą pomóc przedsiębiorcom w przebiciu się na rynku ze swoją ofertą.

Promocja, reklama, branding, komunikacja, nowe technologie – to były najważniejsze poruszane tu tematy. Dzięki prelekcjom i wykładom można było dowiedzieć się między innymi, jak skutecznie przeprowadzić lokowanie produktu na YouTube, jak stworzyć markę i jakich najczęstszych błędów powinno się przy tym unikać oraz jak najlepiej przyciągnąć konsumenta do naszej oferty.

schemat biznesowy

3. Dynamics Business Forum 2016

To wydarzenie odbyło się we wrześniu pod patronatem Microsoftu, IT.integro i Netwise. Uczestnikom dano możliwość udziału w trzech różnych ścieżkach tematycznych. Dwie poświęcono takim systemom jak CRM oraz ERP, trzecia jednak dotyczyła już zagadnień stricte biznesowych.

Był to swoisty przegląd technologicznych innowacji, mogących przysłużyć się rozwojowi firm i odnoszeniu sukcesów w biznesie. Tematykę tę ujęto w osiemnastu prelekcjach, dzięki którym uczestnicy mogli poznać najnowocześniejsze rozwiązania dla firm.

Konferencja została dedykowana przede wszystkim małym i średnim przedsiębiorcom, bo to oni najbardziej zainteresowani są innowacjami, mogącymi przynieść ich firmom upragniony rozwój. Oprócz nowych rozwiązań biznesowych mogli się oni dowiedzieć, jak te poszczególne rozwiązania integrować dla lepszego efektu.

4. Interim Management 2016

To jedyna konferencja w Polsce na taką skalę poruszająca zagadnienia z dziedziny interim management – a pod tym terminem kryje się takie działanie w ramach organizacji, by osiągnąć konkretne biznesowe rezultaty.

W konferencji swoją wiedzą z tej dziedziny mogło podzielić się z uczestnikami ponad sto pięćdziesięcioro specjalistów. Poruszono między innymi temat polskich przedsiębiorstw i pokazano na konkretnych przykładach, co wpłynęło na osiągnięty przez niektóre z nich sukces.

jeden komentarz do IBC, MT, DBF, IM – popularne konferencje biznesowe ostatnich lat w Polsce

  1. uczestnik konferencji pisze:

    konferencja IBC była naprawdę dobra i warto się wybrać jak będzie kolejna okazja, poza tym ludzie jacyś inni niż zawsze, pozdrawiam tych co poznałem na tej konferencji ! 🙂

Skomentuj uczestnik konferencji Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *